Fredag

Har inte skrivit på ett tag.
Men har varit upptagen med skolan och inte pallat!
Idag är det ialf Fredag, och ikväll ska jag absolut inte göra mer än att slöa framför tvn med en massa chips och dipp :).
Imorg ska mitt fotbollslag till ip för att snacka med östra och se om dom vill spela med oss :). Hoppas verkligen det så att vi kan spela matcher fram till våren :). Och hoppas verkligen att det inte är en massa fjortisar, och hoppas dom kan lite om fotboll .

Har prov på tisdag och har panik för känner inte för att plugga i helgen :/. Och jag glömmer så jävla lätt de jag pluggar oxå (y) ahja fixar väll sig ;).

men nu har jag skrivit lite, så ha de bra Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0