Sportlov

Sportlovet har börjat nu ;D .
Fast de dumma e att när man är i skolan längtar man alltid till loven , men sen när man väll har lov vill man bara till skolan för de finns inte så mkt annat att göra + att de e skit väder ute -,-

Aja idag va jag o syster med mamma och handla mat, vi var inne på Familia oxå o kolla lite på kläder men hittade inget speciellt. Efter det har jag inte gjort ett skit..  så jävla tråkigt asså.

Och ikväll blir det att sitta hemma och kolla tv elr något händer inget kul
Får se vad som händer imorg kanske drar på någon fest i stan elr ngt :).

Btw har börjat läsa Twiligt boken 4a nu , låter som jag e värsta läsnörden nu, sitter och läser en bok på lovet HAHA men Twiligt böckerna e fan as bra asså ;D .
Och vem vill inte ha en kille som Edward  ;) väääärldens gulligaste ;*



Nu ska jag trååka vidare Smsa mej elr skriv på msn (a)  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0