In my head - Jason Derulo

Maha e på bra humöööör :D . Idag bliiiirre chill har dator prov på Onsta fattar Nada..  men de går nog bra en då ;)
Jag o sandie skulle på fest med Robin o Niklas men vi har träning tidigt imorg så vi skippar de.
Wadde smsa mej igår fy vad jag saknat honom känns som år sen jag hörde från honom o träffade honom.
Han kanske kommer ner på ngt lov snart, han var här senast förra påsklovet och de var de bästa lovet har aldrig haft de så kul som vi hade då!!!! Var ute med sandie, sebbe , wadde o triton hela nätterna o dagarna och bara hittade på sånt som vi gjorde innan wadde flyttade . Tyvär har wadde ändrats lite.. men saknar honom endååån.

Imorg fyller min "syster" alex 29 år tror jag Grattis i förskott :D





In my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.
Youll be screaming no.
In my head, its going down.
In my head, its going down.
In my head. Yeah. In my head. Oh yeah.
In my head - Jason Derulo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0