Albin saknar dig :(

Tränade fotboll i morse gick ovanligt bra :) .
Har precis hämtat några grimor från stallet som var våra Linda hämtar min sadel oxå ... Skulle egentligen gått in o hämtat den själv men hade nog inte klarat av de saknar albin så fruktansvärt mkt :( .
Allt var som bäst när jag visste när jag kom hem från skolan att du stod och väntade på mig i hagen. Vill bara ta tillbaka dej!
De gick så snabbt en dag så gick jag till stallet och red som vanligt, nästa dag var allt helt cpe har inte ridit dig på flera månader snart ett halv år :(  och jag saknar dig lika mkt fortfarande ligger fortfarande uppe på kvällarna och tror att dom ska komma hit och frågor om jag vill rida där igen ... Men de lär aldrig hända.
Hatar verkligen att det blev så här. 


Albin min Nallebjörn Älskar dig lika mycket fortfarande och kommer alltid att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0